Info: 004-021-336 33 60
Facebook
Linked In
Twitter
Google +

Share us with your friends! arrow

Bomboane cu alune deserturi dulci si sanatoase 

Oleaginoasele sunt benefice pentru prevenirea maladiilor cardiovasculare. Datorita unui bogat continut in magneziu ele contribuie la o buna functionare a enzimelor care au rol in refacerea celulara. Consumul de oleaginoase este benefic pentru sanatatea cardiovasculara. Toate oleaginoasele, migdale, nuci pecan si alune dar si arahidele contin acizi grasi de acleasi tip cu cei care se afla in uleiul de masline. Astfel consumand unt de arahide obtineti aceleasi beneficii ca si atunci cand consumati ulei de masile. In plus, oleaginoasele si arahidata contin acizi grasi de acelasi tip cu cei continuti de uleiul de masline.

 

Arahidele sunt bogate in grasimi mononesaturate, tipul de grasime care este evidentiat in dieta mediteraneana sanatoasa pentru inima. Studiile privind dietele cu accent deosebit pe arahide au aratat ca aceste legume mici sunt un aliat mare pentru o inima sanatoasa. Intr-un astfel de studiu  care include 22 de subiecti, o dieta bogata mononosaturata a subliniat ca arahidele si untul de arahide a redus riscul bolilor cardiovasculare cu aproximativ 21% in comparatie cu dieta americana medie.

In plus fata de continutul lor de grasimi mononesaturate, arahidele prezinta o serie de alti nutrienti care, in numeroase studii, au demonstrat ca promoveaza sanatatea inimii. Arahidele sunt surse bune de vitamina E, niacin, folat, proteine si mangan. In plus, arahidele ofera resveratrol, antioxidantul fenolic, de asemenea, gasit in struguri rosii si vin rosu.

 

Nu numai ca arahidele contin acid oleic, grasimea sanatoasa gasita in uleiul de masline, dar noi cercetari arata ca aceste leguminoase gustoase sunt la fel de bogate in antioxidanti ca si multe alte fructe. 

In timp ce nu pot sa se laude cu un continut antioxidant care se poate compara cu fructele cele mai ridicate in antioxidanti, cum ar fi rodiile, arahidele prajite rivalizeaza cu continutul antioxidant din mure si capsuni si sunt mult mai bogate in antioxidanti decat merele, morcovii sau sfecla. Cercetarile efectuate de o echipa de oameni de stiinta de la Universitatea din Florida, publicata in revista Food Chemistry, arata ca arahidele contin concentratii ridicate de polifenoli antioxidanti, in primul rand un compus numit acid p-cumaric, si ca prajirea poate creste nivelele acidului p-cumaric, crescand continutul antioxidant global cu pana la 22%.

 

 

Din data de 10 iulie 2017, SCM Colin Daily vinde si catre persoane fizice la punctul de lucru din strada Valea Lunga nr.30, Sector 6, Bucuresti!